Morten Tóbiás kérdése:
Telenor 30GB mobil netnél ha van olyan szolgáltatásom hozzá hogy 0 órától 8 óráig 100GB net van akkor azt honnan tudom hogy nem a 30Gb-ból megy le az adat forgalmam az adott időpontban?
Figyelt kérdés
2015. febr. 22. 04:43
1/1 anonim válasza:
Regisztráld a telefonszámot a Telenor online-on.
Majd válaszd ki a megfelelő menüpontot.
(A pontos nevét nem tudom, mivel nekem Hipernet Praktikum
csomagom van, így én nem a felhasznált adatmennyiséget látom, hanem az aktuális egyenleget.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!