Másnál is hulladék a T-Home online felülete?
Pár hete elkezdték módosítgatni a thome.hu felületét, azóta nem tudok belépni. Először letiltott miszerint túl sokszor adtam meg rossz jelszót(pedig nem). Ezt az üfsz sikeresen javította. Most pedig egyszerűen időtúllépést ír belépésnél már napok óta. Csak én szívok ennyit ezzel?
Az már csak hab a tortán, hogy november végén állítottak ki utoljára számlát, az üfsz szerint azóta még nem is állítottak ki újat a mai napig, mert a számlázási rendszerüket is karbantartják...
Nálam is már egy hónapja, hogy nem elérhető az online ügyintézés. Szíves elnézésüket kérik, de teljesen átalakítják az online számlázási és ügyintézési oldalt.
Addig keressük fel a T-pontokat vagy a 1412 ingyenes telefonszámon érdeklődjünk. Üdv.
Fantasztikus. A vicc az egészben az, hogy az üfsz kisasszony 1 hónapja még rábeszélt a számlaközpontos fizetésre csekk helyett, a számlaközpont weboldalán pedig már azt írják, hogy a T-Home-osok NE használják a számlaközpontot. Még jó hogy a netszolgáltatás működik.
Köszönöm a válaszokat, akkor inkább nem próbálkozom és marad a csekk(2015-ben).
Egyébként már fél éve "csinálják" az ügyfélkiszolgáló rendszert ( amióta egységes Telekom márkanév alatt futnak ).
Azóta nem működik normálisan. Talán majd 5-6 év múlva készen lesznek.
Azt hiszem én is az utolsó turnust futom le a tével, többek között ezért:
"Amennyiben adott meg biztonsági kérdést korábban az Online felületen, és ezt meg tudja válaszolni, online készíthet új jelszót. Ha nem tudja a választ vagy nem adott meg biztonsági kérdést, akkor személyesen, Telekom üzleteinkben kérheti az új ügyféljelszó beállítását. Ehhez MT azonosítója és azonosító okmányai szükségesek. Legközelebbi üzletünk elérhetőségét ezen a weboldalon keresheti meg.
A módosítás díja:
§ Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton: díjmentes
Személyes csatornán, ügyintézőnk segítségével: bruttó 406 Ft"
Tehát az ő hulladék felületük miatt tiltott le engem a rendszer, és még én fizessek azért hogy újra be tudjak lépni, miközben az üfsz kisasszony telefonban azt mondta, hogy a megadott jelszó jó.
Slussz poén hogy még a mai napig két hónapja nem állítottak ki nekem számlát, úgyhogy majd jöhet egybe 2-3, hadd legyen hazavágva az a hónap pénzügyileg.
Az a félelmetes hogy ez nem egy mucsai kisvárosi szolgáltató, ez a Nagy T.
Az egész cég az!
Még nagyon sok helyen, csak DSL rendszerrel szórakoznak, na és ügyfélkezelés,számlázás.... kerülni őket..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!