A dpd futár szolgálat értesít a szállítás előtt vagy aznap emailben vagy sms-ben?
Ezt hogy kell értelmezni?
Csak akkor kűldd ilyen sms-t ha fizetek érte vagy csak azért lehet fizetni, hogy sms-ben lehessen változtatni aznap az időpontot?
Én az emagról rendeltem egy videókártyát és ez a DPD szállít nekik. Szabadságot vettem ki mert az emag számlán az volt írva várható időpontnak hogy 19.-e.
Kaptam reggel az sms-t hogy csomagot kapok a mai nap 8-18 óra között.
Eddig minden úgy ment ahogyan az összes többi futárcégnél szokott lenni. Már csak ettől a román emagtól tartok egy kicsit. Kiváncsi vagyok a futár engedi e majd a fizetés előtti kibontást. Az Emag egyébként erre is kötelez.
Olvastam máshol egy igen hasznos véleményt. Még pedig azt, hogy az egyik emag vásárlónak nem akarta fizetés előtt kibontani. Mire ő szólt a DPD futárnak, hogy már pedig ez így van. A futár "haza" telefonált és valóban így van közölték vele a kollégái.
Minden rendben ment.
Felhívott előtte, 10:30-ra már a kezemben volt a kártya. A futár tök normális volt. Minden hűhó nélkűl kibontotta előttem és megnéztük.
A kártya normálisan működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!