Interneten vásároltam, megvan a rendelési szám, és a netes számla, de amit a csomagban küldtek hiába keresem nem találom! Elég a netes számla és rendelési szám a javítási garanciához?
Figyelt kérdés
1 hónapja rendeltünk Karácsonyra a gyerkőcnek egy Digi Birds játékot.
Jó minőségű elemmel is csak 15-20 percet bírja.
Felhívtam a gyártót, ahol azt mondták, hogy hibás, és javításra küldjem vissza az internetes játékboltnak ahol vásároltam.
Elvileg 0-24-ig hívható száma van a boltnak, ennek ellenére gép válaszolt, hogy a hibabejelentő részeg amit elszeretnék érni jelenleg nem elérhető, hívjam őket máskor...
Holnap reggel felhívom őket, de egyszerűen tiszta ideg vagyok, hogy nem találom a számlát, pedig tudom, hogy biztos helyre tettem.
Úgy látszik, túl biztos helyre. :(
A bolt oldalán belépve természetesen megvan a rendelési szám és a számla is, de elég lesz az hozzá?
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget mindenkinek!
2015. jan. 5. 18:33
1/2 anonim válasza:
elégnek kell lennie a netes számlának, ha azon minden szerepel, mint a rendes számlán.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ!
2015. jan. 7. 08:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!