Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Interneten vásároltam, megvan...

Interneten vásároltam, megvan a rendelési szám, és a netes számla, de amit a csomagban küldtek hiába keresem nem találom! Elég a netes számla és rendelési szám a javítási garanciához?

Figyelt kérdés

1 hónapja rendeltünk Karácsonyra a gyerkőcnek egy Digi Birds játékot.

Jó minőségű elemmel is csak 15-20 percet bírja.

Felhívtam a gyártót, ahol azt mondták, hogy hibás, és javításra küldjem vissza az internetes játékboltnak ahol vásároltam.

Elvileg 0-24-ig hívható száma van a boltnak, ennek ellenére gép válaszolt, hogy a hibabejelentő részeg amit elszeretnék érni jelenleg nem elérhető, hívjam őket máskor...

Holnap reggel felhívom őket, de egyszerűen tiszta ideg vagyok, hogy nem találom a számlát, pedig tudom, hogy biztos helyre tettem.

Úgy látszik, túl biztos helyre. :(

A bolt oldalán belépve természetesen megvan a rendelési szám és a számla is, de elég lesz az hozzá?


Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget mindenkinek!


2015. jan. 5. 18:33
 1/2 anonim ***** válasza:
elégnek kell lennie a netes számlának, ha azon minden szerepel, mint a rendes számlán.
2015. jan. 5. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ!
2015. jan. 7. 08:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!