Nem utalok, és most?
Figyelt kérdés
Rendeltem eMAG-ról fülest, véletlenül az utalást választottam ki fizetés módjának és természetesen nem lehet (miért is lehetne??? lol) változtatni rajta, ezért írtam az ügyfélszolgálatnak, akik válaszára természetesen már 2 napja várok, hogy utánvétellel szeretnék fizetni.
Azt írja a cucc, hogy 2 napon belül utaljak, de utal a rák, nem így akarok fizetni, de ezek a nyomorultak nem tudnának válaszolni, miközben az van kiírva, hogy van ügyfélszolgálat, és megváltoztatni sem lehet a rendelést, miközben edigital-on 2 nappal később is tudtam hozzáadni/kivenni dolgokat, de itt még TÖRÖLNI SEM TUDOM a megrendelést!
Mit csináljak, hogy ezek a fogyik tegyenek valami az ügy érdekében?
2014. dec. 30. 17:24
2/5 anonim válasza:
Az ügyben te vagy érintett és a bolt. Szerinted mi meg fogjuk oldani a problémádat?
3/5 anonim válasza:
Utalás ha jól tudom csak előre utalás van. És amíg nem kapják meg pénzt a számlájukra, addig nem is küldik az árut. Legalább is más helyen így van. Így ha nem utalsz, nem küldik ki.
4/5 anonim válasza:
Egyszerűen nem utalsz és így soha nem küldik ki. Viszont leadsz egy másik rendelést utánvéttel, azt meg kiküldik, átveszed. Egyszerű.
5/5 anonim válasza:
szerencsés vagy , ne vegyél semmi műszaki cikket az emagtól, jobban jársz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!