Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Most akkor megkapom holnap a...

Most akkor megkapom holnap a rendelt tabletemet vagy sem?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy tabletet az egyik webshopban. A futár partnerük a sprinter futárszolgálat.

A webshop leadta a terméket a sprinter pedig kűldte az emailt részletesen, csak éppen az nem volt benne, hogy hány órakkor kapom meg.

Sokszor rendeltem már az internetről műszaki dolgokat innen-onnan, ilyen olyan futár cégek segítségével. Ma úgy adódott, hogy senki nem volt itthol.

Nem hívtak reggel, elmentem dolgozni. Gondoltam magamba majd ha hívnak meg mondom hogy 3-fél négy körülre szoktam végezni és hogy akkor lenne optimális.

Fel is hívtak a munka közepén hogy 10 perc múlva itt lesznek…

Elmagyaráztam neki hogy nem leszek otthol csak 3 után, de nem is foglalkozott vele. leakart rázni! Azt is javasoltam neki hogy mivel nem vagyok otthol, de egy 15 percnyi útra dolgozom és hogy hozza ki oda hozzám és ott átveszem. De ő nem rég ment el ott…

Így semmi nem lett. Azt mondta, hogy majd holnap. Felhívtam, elmondtam neki hogy holnap jöhetnek egésznap, nem megyek inkább dolgozni. Azt momdta rendben van.

Na már most az a gond, hogy nem kaptam a sprintertől még ma email-t, hogy holnap megismételnék újra a szállítást… Most azon filózok hogy lehet, hogy hiába maradok itthol holnap miattuk. Ennyire idegesítő futárt még nem láttam.

A leírtak alapján, hozzák holnap???

Van valakinek valami ilyen tapasztalata?

A díj az ugye nem fog változni?

Arról sem kaptam email-t hogy nem sikerűlt a szállítás… Csak a csomagkövetésnél írja…



2014. nov. 12. 21:42
 1/2 A kérdező kommentje:

Ezt írja csomag követésnél:

Stornó - csomag kézbesítése sikertelen


Rákerestem a Stornó szóra és lemondást jelent…

A webshopban a "rendeléseimnél" sincs semmi!

Ha ez a fogyatékos futár lemondta helyettem, kirúgatom az biztos!!!

2014. nov. 12. 22:06
 2/2 anonim ***** válasza:

Hjjjajjjj, hányszor felhúztak már engem is!


Stornóznak akkor is, ha nem sikerült kézbesíteni. Szerintem holnap újra próbálkozik, egyébként is 2 kézbesítési kísérletet mindig vállalnak a futárszolgálatok. Szabit tutira nem vettem volna ki a helyedben. Az, hogy ki milyen, az változó, a sprinterrel is van rossz tapasztalatom, elég körülményes helyen lakom több utcából álló környék, aminek 1 a neve, nem talált ide a parasztja, de úgy jelentette le, hogy nem voltam otthon, holott szabit vettem ki, láttam is, hogy a túlsó dombon kódorog, de nem hívott volna föl az Istenért sem, mire lefutottam, addigra elment.

A DPD-nél csak idióta sofőrökkel találkoztam eddig, ill. mostanában nem, mert egy jó ideje nem akkora már a hatalmuk, ami valószínűleg ennek is köszönhető. Pár éve karácsonykor minden lefagyva, napközben fel volt olvadva, jön a hülyéje a hegyre este, minek után felhívtam a céget, hogy hol a csomag! Lemerem fogadni, hogy több fuvarja volt egyenesben napközben, s még szó szerint(!) engem k-rt le azért, mert minden le van fagyva, alig tudott feljönni, mi olyan fontos, hogy ma kell. Na mégis mi? Karácsony előtt 1-2 nappal...

A futár rugalmatlansága azért megér egy misét, a helyedben a "főnöknek" azért írnék egy levelet, hogy sz-rják-e a bengát... Hhogy most holnap ismét megy egy kört a csomagoddal, kitudja A és B között mekkora távolsággal, vagy egy negyedórás kitérőt megtett volna még aznap... hát azért nagy az esély arra, hogy az lett volna olcsóbb a cégnek.

Senki ne féljen visszajelzést írni a futárokról, sőt egyéb szolgáltatókról, kirendelt szakemberekről, termékekről az illetékesnek, mert ennek is köszönhetjük ezt a kuszaságot ami itt van, hogy nem meri kinyitni senki sem a száját. Én magam sem mertem a pofátlan DPD-st feldobni karácsonykor, nem azért, mert őt sajnálnám, hanem a gyermekeit, a feleségét stb, de már bánom.

Sok nyugati országban az elégedetlen vásárlónak akkora hangja van, hogy nálunk csak az "olyan" környéken hallasz ilyet, itt meg csend van, mert féltjük egy idegen állását, sőt inkább annak gyermekeit. Nem! Én úgy gondolom, hogy mindenki tegye meg a lehető legtöbbet azért, hogy amit nyújt azt minőségnek lehessen nevezni, mondom ezt úgy, hogy a minimálbér felett vagyok 10 ezerrel, szóval nem ezen múlik!!!

Épp ma kaptam csomagot. Kapura kiírva tel.számom, mert elfelejtettem megadni, a "város" másik végén melóztam. Telefonálnak, megkértem, hogy várjon meg, 5-10 perc, s ott vagyok. Elnézést kértem, hogy megvárakoztattam, srác mosolygott, mondta, hogy nem gond, aláírtam, mosollyal kezet fogtunk, ennyi. Akinek a munkája azzal jár, hogy kommunikálnia kell másokkal, hogy toleránsnak kell lenni, az ilyen legyen, egyéb esetben menjen darusnak! Ez vagy megvan az emberben vagy nincs meg, s egy állásinterjúnak ezt kéne kiszűrnie, nem csak azt, hogy jogsi van-e...

2014. nov. 13. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!