Hogyan tudom leellenőrizni Analytics-ben konverzió esetén, hogy milyen forrásokból jöttek a látogatók, crossdomain esetben?
Figyelt kérdés
Tegyük fel, hogy van a.com oldal, erről egy form-ban átmegyünk b.com-ra, ahonnan foglalni lehet. Tag managerrel tudjuk mérni a konverziót, egész pontosan. Látom a lemorzsolódásokat a célfolyamatban, azonban nem tudom leellenőrizni, honnan jöttek az adatok. Mindig csak a a.com oldalt írja ki. De én arra lennék kíváncsi, hogy hogyan jutott oda? fizetett hirdetés, social network, stb?
Köszi a segítségetek
2014. nov. 6. 09:57
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!