A t-home- nál, ha csak pár napot kések a számlabefizetéssel,5-8 napot max, akkor is korlátozhatják az internet sebességet?
Miért lenne undorító dolog, ha te nem fizetsz, nem tartod be a szerződés rád eső részét és ezért büntetnek?
Korlátozni nem szoktak, csak felszólítást küldeni és késedelmi díjat számolni.
5 ös
Azt nem undorító, hogy felszólítanak és késedelmi kamat, szerintem az-az undorító, hogy ha késedelmi kamat is van és még korlátoznak is, meg az amikor néha elmegy az internet napokra és nem jelzik előre, (mert lehet neten nézni mikor van leállás, és szoktam nézni, de azon fülül is szokott sokszor elmenni órákra napokra), szóval ha ők szegik merta szerződést (avagy 24 órás szolgáltatás kivéve szervizeléskor) akkor azért nekem semmi kártérités nem jár, vagy kevesebbet fizetni abban a hónapban vagy ilyesmi, de ha én kések csak egy napot is máris korlátozni kell? vagy kamat. :) én azt nem bánom ha csak lassítanak és nincs plusz kamat vagy fordítva ha nem lassitanak és késedelmi kamat, de nekem egyszerre a kettő van és egy így nemigazán fair. A szerződésemben meg nem találtam erre utaló sorokat, csak hogy késedelmi kamat.
Én is T-Home -os vagyok, volt úgy hogy 15 napot késtem, mégse korlátoztak, csak egy számla emlékezettőt küldtek ugyan azzal az összeggel.
A jövő havi számlán viszont ott volt a késedelmi kamat a számlarészletezőben, de még 100 Ft se volt. Ennél maga a postai levél költsége is többe került nekik, a számla emlékeztető miatt.
Valahol meg lehet őket érteni, hogy kikényszerítik a szolgáltatás díját, ami jár nekik. Ha nem lenne következménye, akkor mindeni félvállról venné a dolgot.
Ha nem akarsz ilyen kellemetlenségeket a jövőben, úgy védekezhetsz, hogy nem szórod el az összes fizetésedet a hó végére, hanem még az előzőből lerakod azt az összeget, és befizeted időben.
Mondjuk az tényleg érdekes, hogy ha van ilyen egy vagy több napos hiba, ami miatt nem tudod használni a szolgáltatást, azt vajon miért nem tudják ugyan ilyen szorgalmasan, időarányosan levonni az előfizetői díjból (?)
Le tudják.
Nálunk amikor az IPTV akadozott, vagy 2 hónapot nem kellett fizetnünk.
Csak fel kell venni hibajegyet mindig amikor gond van és kész.
nem azért a pár napért korlátoznak, ha egyáltalán korlátozás van nálad.
Felhívod az ügyfélszolgát és elmondod a gondodat. Nem a pár napos késést, hanem a lassulást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!