Mi lehet a gond a steam vásárlással?
Figyelt kérdés
Ezt írja ki:A vásárlás nem fejeződött be. A bankkártya-kibocsátó elutasította bankkártyád adatait.
Bizonyos esetekben a bankkártya-kibocsátó „zárolhatja” az összeget a számládon, de nem terheli meg azt. Az alább látható adatokban esetleg előforduló hibák javítása után próbáld meg újra a vásárlást.
Ezen hogyan tudnék változtatni?
2014. júl. 20. 09:59
1/1 anonim válasza:
Biztos, hogy alkalmas online vásárlásra a kártyád? Ha igen, rendelkezésre áll a megfelelő egyenleg, illetve nem haladja meg a beállított keretet az összeg? Kizárólag internetes vásárlásra szolgáló kártya esetén a kártyához egy külön alszámla tartozik, így oda külön neked kell pénzt raknod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!