Vélemény, tapasztalat a lightinthebox.com-ról?
Na, én rendeltem, Karácsonyra. Raktáron lévő termékek, 24 órás csomagolási idővel (ami a honlap szerint európai raktárból érkezik), 3-5 nap szállítási idővel (expressz szállítást kértem), 12-én küldtem el rendelést.
Első válasz az automatikus üzeneten kívül 18-án jött, miszerint a csomag első részletét(!) 27-én fogják postára adni, ami 10-20 munkanapon belül meg is érkezik. Azonnal írtam, hogy 24-re kellene a csomag, ha addig nem ér ide, akkor nem kérem, utalják vissza a pénzt. Válasz, 19-én: rosszul számoltam, mert össze kell adni a csomagolási időt és a szállítási időt, a kettő együtt a teljes szállítási idő... Akárhogy számolom, ez a maximummal számolva is 6 nap. Írtam nekik azonnal (19-én), hogy szerintem ezt így is már fel kellett volna adniuk, de mindegy, akkor nem kérem, utalják vissza a pénzt. Válasz nuku... 20-án jön az értesítő, hogy a csomag első részét feladták. Írtam nekik, hogy két napja jeleztem, hogy ne küldjék, azóta válaszoltak is, így nem értem, mért küldték el, a csomag hátralevő részét semmiképpen ne küldjék, a pénzt kérem vissza. 22-én jött a válasz, hogy sajnos már későn reklamálok, mert a csomagot két részletben(!), 20-án és 21-én(!!!) feladták... Azóta levelezgetünk, hogy aztán mégis miért adták fel, mikor írtam, hogy ne, és még reagáltak is rá...
Most ott tartunk, hogy amennyiben a futárszolgálatnak kifizetem a kezelési költséget (nem tudom, ez mennyi, jeleztem nekik, hogy nem kérem, mert eleve visszautasítottam, gondolom, majd rajtuk akarják behajtani, ők meg majd ezt is rajtam...), és visszaküldik a terméket, majd ők megkapják (1-6 hét alatt!!!), akkor visszaküldik a befizetett összeg 50%-át!!! 40ezer forintos rendelésről beszélünk, ahol csúnyán megtévesztő volt a szállítási idő (max. 6 nap helyett 3 hét), időben lemondtam (a valós postára adás előtt 2 ill. 3, az ígért postára adás előtt 9 nappal), egy csomagot kettő részletben küldtek, európai raktárból ígérték, erre Kínából küldték, így 27% vámot számoltak fel rá, amit utólag akart kérni a futárcég, majd kezelési költséget kellene fizetni a futárcégnek... Most utoljára lementettem a teljes levelezést, html-ként, mivel azóta olvastam több helyen, hogy előszeretettel törlik a rendszerükből a nemkívánatos beszélgetéseket, meg a komplett rendelést, így nyoma sem lesz, hogy közük volt hozzád... Na mindegy, feljelentem őket, ha a pénzt nem is kapom vissza, de legalább blokkolják a weboldalt, és kitiltják őket az EU-ból. Percsoporttal tervezünk indulni, várom a sorstársakat, eddig számtalan fórumon legalább 20-30 embert találtam. Mivel szándékos megtévesztésről és csalásról van szó, büntetőeljárás is lesz, nem csak polgárjogi, így nem lesz rövid menet, de most annyira mérges vagyok, hogy megéri. És büntetőeljárásra Kína is kiadja azt, aki náluk is törvényt sért, és ez, amennyire sikerült utánanéznem, náluk is büntetendő... Szóval várom a jelentkezőket!!!!
Én is rendeltem tölük. Biztosan utoljára!
Hét nap híjján 3 hónapja várom a csomagot. Mit csomagot!? Csak egy levélke. Abba is belefér a termék.
Írtam az ügyfélszolgálatnak. Kaptam egy szép sablonlevelet, tele olyan baromsággal, amiböl kiderül, hogy el sem olvasták a levelemet, meg sem nézték az adatokat.
ök remélik, hogy két hónapon belül megkapom azt a csomagot, amit már (lassan) három hónapja várok. Stb.... Bicska kinyílt!
Egyébiránt pedig hiába olcsó némely termékük, a szállítási díj olyan horrorisztikus, hogy másohol a postaköltség alatt kínálják ÉS SZÁLLÏTJÁK az azonos termékeket.
Mégegyszer írom. SOHA többé nem vásárolok tölük semmit sem!
Személyes tapasztalatom szerint a Lightinthebox az egyik legkevésbé megbízható online áruház (a Wish mellett), silány, soha meg nem érkező áruk, hasznavehetetlen ügyfélszolgálat jellemzi.
A megrendelt termék árát akkor sem térítik vissza, ha hónapokig hiába vár az ember, az áru sokszor nem is követhető nyomon, az ügyfélszolgálat pedig segítség helyett egy előre legyártott, valószínűleg Google-fordítóval készített sablonszöveget küld, amiben közlik, hogy az ügyfélnek további kell hónapokat várnia és a helyi postahivatalt faggatnia!
Aki jót akar, messzire kerülje el őket!
Angolul tudóknak érdekes lehet az alábbi linken található vásárlói vélemény- és panaszáradat:
Több értékelésből is világosan kiderül, hogy csaló bandáról van szó, akik számtalanszor nem szállítják ki a kifizetett árut, a pénzt nem térítik vissza, őszintétlenül kommunikálnak, a panaszokra érdemben nem, csak sablonlevelekkel reagálnak, ráadásul ha meg is érkezik a termék, a fizetett összegen felül sokszor súlyos vámot kell fizetnie a vásárlónak, sőt, bizonyos esetekben - mint azt az egyik kommentelő állítja - még pénzt is ajánlanak, hogy pozitív értékelést írjanak róluk.
Óriási problémának látom, hogy míg a PayPal-os vásárlás esetén elvileg vissza lehetne igényelni a ki nem szállított termék árát, ez a gyakorlatban soha nem tud megvalósulni, mert nem reagálnak a PayPal megkereséseire sem. Egy scam oldalról van tehát szó,aki korábban ezen a fórumon csoportos pert emlegetett, remélhetőleg nem adta még fel ezt a szándékát, hiszen rengeteg vásárlót megtévesztett már ez a hazug cég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!