Teszveszen nem küldi az eladó a terméket, vissza nem fizet, mit lehet tenni?
Azon kívül persze, hogy negatívot adok neki.
Egy kis ruhát rendeltem a lányomnak, azt írta, hogy 4-6 hét, 3000 ft volt, a postát ő vállalja. Na, már gyanakodhattam volna, mert ilyet nem szoktak azért csinálni.
Na a lényeg az, hogy ő állítja, hogy feladta a csomagot, de persze nem ajánlva, ezért lekövetni nem tudja, és visszafizetni sem akarja.
7 hete várok, már írtam neki, hogy fizesse vissza, de most még én vagyok a rossz, mert ő megmondta, hogy sokára ér ide.
Adok neki negatívot, amire persze ő is negatívot fog adni, tehát az én statisztikámat is rontja, na, nem mintha érdekelne, mert többet az életben nem fogok így rendelni. Bár 6 éve használom, még soha nem jártam így.
Ki lehet záratni? Fel lehet jelenteni? Ilyen kis összeggel fognak foglalkozni?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!