Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Nekem az lenne a problémám,...

Haulih olivér kérdése:

Nekem az lenne a problémám, hogy bukkit szervert csináltam most először és minden kész van megy a szerver csak nem tudok belépni mert vagy az írja hogy adatfolyam vége, vagy azt hogy valami java. Net. ExceptionSocket. Tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

2014. ápr. 30. 09:01
 1/8 Tengor ***** válasza:
Lokálon próbálod? Megfelelő portot adtál meg?
2014. ápr. 30. 09:13
 2/8 A kérdező kommentje:
Mi az a port bocsi csak még elég kezdő vagyok?
2014. ápr. 30. 09:37
 3/8 Tengor ***** válasza:

A port egy kapu, ami az adott gép adott programjához van rendelve. A porton keresztül tudja a rendszer, hogy a beérkező csomagokat a bukkit szerveredhez kell küldeni v. épp a skype-hoz v. bármi máshoz.

A bukkit más porton fülel, mint amin a kliens csatlakozni próbál, akkor nem lesz kapcsolat.

2014. ápr. 30. 09:41
 4/8 A kérdező kommentje:
És ilyen portot hogy lehet nyitni?
2014. ápr. 30. 09:44
 5/8 Tengor ***** válasza:

Amíg lokálban próbálkozol, addig nem kell nyitni. Csak beállítani, hogy a szerver melyiket figyelje és a kliens melyikhez csatlakozzon.

Ha már netre akarod engedni, akkor be kell állítani a tűzfalon, hogy átengedje a portot és a routeren beállítani a port forwardingot.

2014. ápr. 30. 09:47
 6/8 A kérdező kommentje:
Sajnos nekünk nincs routerünk,de azt meg tudnád mondani hogy hol kell a portot beállítani hogy fusson a szerver?
2014. ápr. 30. 09:56
 7/8 Tengor ***** válasza:

Gondolom valami konfig fájlban. Biztos ezer helyen leírják.

A router hiánya nem probléma. Egy hibaforrással kevesebb.

2014. ápr. 30. 10:24
 8/8 A kérdező kommentje:
Aha! köszi :)
2014. ápr. 30. 10:33

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu