Miért nem bírom használni a Vodafone mobilinternetet (Zsebnet100)?
a 100 MB-os adatmennyiséget biztos, hogy megkaptad ha a 990 Ft-os opciós díj levonásra került.
Előfordulhat, hogy a beállítások nem megfelelőek a készülékben.
javaslom kipróbálni ezt: [link]
itt beírod a telefonszámod, majd a készüléked pontos típusát, és amennyiben van rá automatikus beállítás, kapsz egy konfigurációs üzenetet, sms formájában.
ezt telepíted, a telepítés során ha kér kódot, az az 1234 lesz.
Ez pár másodperc alatt települ.
Utána a készüléket kapcsold ki-és be , majd ha visszakapcsoltad, engedélyeztetni kellene az adatforgalmat.
Utána működni fog.
Amennyiben azt tapasztalod, hogy mégsem, akkor célszerű felhívni az ügyfélszolgálatot, hogy szolgáltatói oldalról is minden adott-e a használathoz. De szerintem megfogja oldani a beállítás :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!