Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem bírom használni a...

Miért nem bírom használni a Vodafone mobilinternetet (Zsebnet100)?

Figyelt kérdés
Nemrég elküldtem SMS-be a NET100 szót leszedték a pénzt és elméletileg kellett volna kapjak 100MB-ot. Bekapcsoltam a mobilinternetet és nem tudtam vele semmit kezdeni.

2014. márc. 20. 17:52
 1/1 vod.c válasza:

a 100 MB-os adatmennyiséget biztos, hogy megkaptad ha a 990 Ft-os opciós díj levonásra került.

Előfordulhat, hogy a beállítások nem megfelelőek a készülékben.

javaslom kipróbálni ezt: [link]


itt beírod a telefonszámod, majd a készüléked pontos típusát, és amennyiben van rá automatikus beállítás, kapsz egy konfigurációs üzenetet, sms formájában.

ezt telepíted, a telepítés során ha kér kódot, az az 1234 lesz.

Ez pár másodperc alatt települ.

Utána a készüléket kapcsold ki-és be , majd ha visszakapcsoltad, engedélyeztetni kellene az adatforgalmat.

Utána működni fog.

Amennyiben azt tapasztalod, hogy mégsem, akkor célszerű felhívni az ügyfélszolgálatot, hogy szolgáltatói oldalról is minden adott-e a használathoz. De szerintem megfogja oldani a beállítás :)

2014. ápr. 5. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!