Mi lehet az oka, ha az Outlook Expres levelező program megnyitásakor pár másodperc múlva lecsatlakozik a internetről, sokszor a következő másodpercben?
Soha nem hasznőltam ezt a levelező programot, otthon nem volt szükség rá, viszont most egy intézménynél dolgozom, ahol ez a levelező program.
Ha fellépek az internetre, az explolerre, ott sokáig lehet dolgozni, igaz néha onnan is ledob, de úgy gondolom, a legnagyobb gond a levelező programban van.
Pár éve nincs törölve a beérkező levelek, az elküldött levelek, pedig naponta több levél érkezik. Nagyon régi pl 2009-es levelek törölve vanak, de azok is ott vannak a törölt levelek között. Szeretném törölgetni a fölösleges dolgokat, pl. ott vannak a visszajelzések, hogy elolvasva, de nem engedig, csak mérgeskednek, hogy ledob rögtön a kapcsolat. Mindig fel ajánlja a tömörítést, amit én nem merek megcsinálni, nem tudom utána hogyan tovább, még ilyen helyen nem csináltam, és nem akarok gondot.
Lehet oka az internet kapcsolat megszakításnak a sok levél, vagy máshol kell keresni? Pl. a modem nem megfelelő. Nővérem olyan helyen dolgozik, ahol több száz ilyen levél megy, Ő archiválja, mert azok fontos levelek, rendszerezi, és mondja semmi baj nincs vele, Ő egésznap fent van rajta.
Eszközök/fiókok->tulajdonságok
/Általános
Levelek fogadása szinkronizálása pipa be
/speciális
Üzenetek eltávolítása a kiszolgálóról (és mikor törölve van)
Beállításo/kapcsolat fül ((tel. kapcs esetén))
'kapcsolat bontása küldés és fogadás befelyezése után'
esetleg:
eszközök/beállítások->Karbantartás
üzenetek végleges törlése...
Automatikus kapcsolatbontás (IE):
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!