Az egyik internetszolgáltatónál határozott idejű szerződésem van, ( Korlátlan széles sávú internet ) és bekorlátozta, megszaggatta az internetkapcsolatom ( Bővebb lent )?
Az általános szerződési feltételek tartalmaznak egy megadott adatlimitet, de a következő bekezdés ezt tartalmazza:
A határozott idejű szerződés tárgyát képező előfizetői szolgáltatással kapcsolatban az ingyenesen letölthető adatmennyiség nincs korlátozva. És az van még a szerződési feltételekben hogy a limit 80%-ánál E-Mail-ben értesítést küldenek, de nem tették meg csak beszaggatták a netet.. és ez több nap után derült ki mert több napig minden nap jelezve volt nekik a probléma és nem tudtak, vagy nem akartak vele mit kezdeni aztán kiküldtek egy szerelőt azzal hogy ez a probléma. A családban 3 személy használja az internetet és el vannak ájulva hogy ezt a limitet mi kihasználtuk hónapról hónapra de ők csak most vették észre mikor jeleztük a hibát. A szerződés megkötésekor nem tájékoztattak hogy limites a széles sávú korlátlan internet. Hová forduljak a panaszommal?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!