Új Router, nincs internetkapcsolat, miért van ez?
Ma vettem egy TP LINK TL-WR940N modellű routert, de a beállítások után nem sikerül az internetre kapcsolódnia.
A kábelek tuti rendben vannak, az előző routerből lett ugyanoda átdugva. Dinamikus IP-cím beállítva, MAC klóozást is próbáltam, azzal sem jutottam előrébb. A LED-ek úgy világítanak ahogy kell, de egyszerűen mégis hibát mutat a router és az internet közötti kommunikációra.
Mi lehet a baj?
A szolgáltató: Digi
Modem: Zte gpon ont
SIkerült megoldani!
A mostani problémám már az hogy nagyon gyenge a wi-fi...ugyanakkor a hatótávolsága mint az előző routeremnek ami 10 éves és 1 antennás ez meg 3antennás és ugyanakkor a távja...Bosszant!
És mi volt a megoldás?
Amúgy a MIMO technológiával csak a sebesség nő, a hatótávolság nem számottevően, mint ahogy azt a gyártók állítják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!