Account limited a payal-on, mi lehet a baja?
Pénzt kaptam a számlámra, pár hónapja. Aztán kérte, hogy erősítsem meg hogy enyém-e a számla (400 forint átutalással). Ez kész is lett, de utána le limitálta a számlám. Nem értem miért, mindent már elküdtem nekik.
Ezt íja ki:
Your account has been limited for more than 45 days. It will continue to be limited but you now have the ability to withdraw funds.
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
Jul 24, 2013 : You're only allowed to have one personal and one business account. In addition, we noticed one or more of the following problems:
You provided information that we believe was false, inaccurate, or misleading; or
You sent or received payment that was potentially related to fraudulent activity; or
You have more than one account with a negative balance; or
You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.
Because of this, we've limited your accounts and can no longer offer our services to you. You'll still be able to log in to view your transaction history, but you won't be able to send or receive payment.
(Your case ID for this reason is PP-002-493-983-853.)
Jul 17, 2013 : We need a little bit more information about your business and your account.
(Your case ID for this reason is PP-002-481-124-768.)
Nem tudok semmit se kezdeni vele, még törölni se tudom az accountot.
Valki tudna segíteni?
Emailt már írtam nekik vagy 5*, de csak automata üzenet jön vissza. Felhívni pedig sajnos nem tudom őket, mivel nem tudok angolul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!