Megteheti a kedves T-Home, hogy az internet előfizetésemet előzetes tájékoztatás nélkül majdnem a duplájára emeli?
Jó előre figyelmeztetnek a számla részletezőben "az ön húségideje x dátummal le fog járni", de még a kapcsolattartásban megadott e-mail -ben is.
Ha nem veszel róla tudomást, és nem hosszabbítod meg idejében a hűségidőt, akkor a hűségidő nélküli árakat kapod automatikusan, ami persze jóval több.
Régen a t-home marketinges kollégai telefonon is felhívták a felhasználót, hogy időben tudjon más csomagot beállítani, vagy a jelenlegit hosszabbítani, még a hűség lejárata előtt. Ez sajnos ma már nem divat, ezért a felhasználónak kell cselekednie időben.
Hosszabbíthatsz most is, de visszamenőleg már pénzt nem kapsz vissza.
Ha elektronikusan van fizetve a számla akkor semmilyen értesítést nem küldenek.
Ugye a számla nem postán jön, így ezen az úton nem értesítenek. E-mailt meg lusták küldeni.
Nálam is ugyan ez volt. Egyik hónapról a másikra 8000 Ft helyett 15 000 Ft-ot számláztak ki. A telefonos ügyintéző meg csak azt mondta hogy ha postán jön a számla akkor küldenek egy levelet amiben figyelmeztetnek a hűség lejáratának a közeledtéről de ha elektronikusan van fizetve a számla akkor ő sem tudja mi van. Azért ez jó...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!