A UPC azt írja az "Ügyfélszám nem található"?
Interneten keresztül lett megrendelve egy UPC csomag. Ez azzal járt, hogy a szerződést az anyám emailre kapta meg. A kretén anyám törülte a emailekt anélkül, hogy lementette volna vagy leírta volna legalább a felhasználónevét és a jelszavát.
Ugye ilyenkor kell az ügyfélszám, de hiába íróm be a kérdésben leírt üzenetet írja ki.
Sajnos nincs arra fél napom, hogy a UPC-nél álljak sorba vagy, hogy telefonon keresztül üzenetrögzítővel beszélgessek.
Amúgy az adatforgalmat szeretném megnézni, mert most olvastam, hogy a UPC korlátozott.
Mit lehet ilyenkor tenni? Egyáltalán, hogy lehetséges az, hogy a csekken feltüntetett Ügyfélszám nem létezik?
Esetleg valaki letudná írni, hogy hogy nézz ki általában egy UPC email cím?
Tehát pl. vezetéknév.keresztnév@email.xy
Hogy generál automatikusan email címet a UPC?
Nincs automatikus e-mail képzés a UPC-nél. De legalábbis nincs rá szabály. Ne a csekket nézd ügyfélszámért, hanem a számlát.
Ha jókor hívod a 1221-et, akkor nem fél nap. Tapasztalat. [link]
Viszont ha "kretén anyám" stílusban beszélsz velük, akkor ne csodálkozz, ha nem lesznek segítőkészek.
Azért majd írd le, hogy mennyi volt az az adatforgalom, ahol korlátoztak, mert nekem rendszeresen 200-250GB/hó fölött van, és még nem korlátoztak. De ha a csekken rossz ügyfélszám van, akkor lehet, hogy a befizetés miatt korlátoztak...
Nincs korlátozva csak szeretném megnézni, hogy eddig mekkora forgalmunk volt. Kb. 3-4 hete lett bekötve szóval a befizetéssel nincs gond. A csekken 1-szer, míg a papíron 2-szer is fel van tüntetve az ügyfélszám és azonos mind a három.
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!