Jelentsem a szolgáltatónál?
Figyelt kérdés
Vezetékes internetünk van, és kb. 3 hete néha (3-4 naponta) csak úgy elmegy az internet, aztán pár óra múlva visszajön..
Szoljak a szolgáltatónak, vagy ilyenkor mit lehet tenni?
2013. nov. 16. 20:41
2/2 anonim válasza:
Igen. A szolgáltató meg tudja állapítani, hogy központi hibáról van-e szó. Ha nem, akkor vélhetően nálad van valami hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!