Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Milyen lépéseket kell tennem...

Milyen lépéseket kell tennem a vodafonnál, hogy használhassam a netemet normálisan? A mobilnet szolgáltatóm nagyobb sebességet adjon, mert 53 kbps-sel semmire sem megyek. Szükségem lenne a skypra.

Figyelt kérdés
2009. nov. 7. 00:52
 1/9 anonim ***** válasza:

A mobilnet egynelőre nagyon kevés helyen tudja a nagysebességű 3G kapcsolatot... Még Budapesten belül sem mindenhol! Illetve a szolgáltató egy szerződés szerinti adatmennyiség után korlátozhatja a sávszélességedet. Kérd meg az ügyfélszolgálatot, hogy nézze meg, hogy ahol vagy, ott elérhető lenne-e a 3G egyáltalán. Ha egyértelműen igen a válasz, és még csak nem is pont határvonal közelében vagy, akkor érdemes még a kapcsolódó programot is átnézni, hogy nincs-e véletlen elállítva, hogy csak GPRS-en kapcsolódjon.

A legtöbb esetben a "user failure" a "köcsög szolgáltatók" legnagyobb hibája.

2009. nov. 7. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Sticked van? Akkor soha ne inditsd Asztalról, mert lefagy. Jobb sarokban a Tálcán kis piros kocka, jobb egérgombbal. Megnyitás, kapcsolódás, bontás. Ne kapcsolódj, hanem ezeket állítsd be: Kapcsolatkezelés: Egyedi APN, ode pipa, internet.vodafone.net, DNS1: 80.244.97.30 DNS2: 80.244.96.1. Eszközkezelés: szerkesztés: 3G kizárólag. Használat: 5000 MB. Ez a szélessáv, HSDPA. Ha ezek nincsenek beírva, csak alapon (GPRS) müxik. Ha nem megy így, hivd fel a 1270-et, bediktálják. Egyébként ennél sokkal jobb a régi E220 szappantartó, én két és fél éve azt használom frissitve, most sötétkéken világít (7.2 Mbps), ragyogóan mennek a videók, Skype és minden.
2009. nov. 7. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Vodafone ügyfélszolgálat segit, ez beállítási hiba lehet. Hívd fel a 1270-et.
2009. nov. 7. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Ez is a szappantartó modem még.Beírtam amiket felsoroltál,de amikor az -eszközök-höz értem,azt láttam,hogy semmilyen úton-módon nem tudok belemenni,mert mindenütt halványak a betűk és nem működik az a funkció.Erre mit javasolnátok?

2009. nov. 7. 21:07
 5/9 anonim ***** válasza:
Bezárta magát, nem szabályosan léptél ki. Ikon a jobb sarokban, a Tálcán, jobb egérgomb, Bezárás. Ha minden eltűnt, vedd le és vedd ki belőle a SIM kártyát. Tedd mobilba, PIN kód Ki. Aztán tedd vissza a modembe, tedd az USB-re, aztán ha nem indul automatikusan, akkor Windows Intéző, Sajátgép, VMC Lite, kattints rá a Doungle Enumerator fáljra. Feldobja az Ablakot, csatlakozz. Ne legyen a Felhasználói fiókról Automatikus, csak Kézi inditás. Próbáld meg, nekem majdnem 3 évi gyakorlatom van benne, most is ezt használom.
2009. nov. 7. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Egyszerű, rendszergazdai oldalon Vezérlőpult, Programok telepitése, törlése, illetve Csatlakozás, C:\Program Files, mindenhonnan töröld. Aztán vedd ki a SIM kártyát és tedd az USB-re, telepitse újra magát. Kéri a SIM kártyát, akkor tedd bele. Valaki itt már írta a beállításokat. (APN, DNBS-ek, 3G, Hassználati nézet.

Ha nem megy, vidd a márkaboltba, mert frissiteni kell a modemet.

2009. nov. 7. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Vodafone nem szokott túlzottan segíteni a telepitésben és a kezelésben. Vidd a márkaboltba (Westend vagy Duna Plaza).
2009. nov. 7. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm,próbálom csinálni:)
2009. nov. 8. 13:52
 9/9 anonim ***** válasza:
Nézd meg, hogy engedélyezted-e a tűzfalon a használatát? Ha nem Windows tűzfal, akkor kell, pl. az ESS-ben is. Egyébként ehhez külső, erősebb tűzfal kell, pl. a ZoneAlarm Free.
2009. nov. 8. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!