Szerződést fel tudok-e mondani, arra hivatkozva, hogy sokkal lassabb és naponta többször megszakad az internetkapcsolat?
A Magyar Telecomnál jövő év szeptemberében jár le a 2 év hűségidő, de mindenképpen megoldást kell találnom a helyzet tarthatatlansága miatt. Szerződéskötéskor 10 MB/s ígértek, és amikor visszahívtuk őket, mert alig érte el az 5MB-ot, azzal magyarázták, hogy sajnos a rendszerük miatt max. 7MB-ot tudnak biztosítani, de azonnal intézkednek. Nem tették, maradt az 5MB, mi meg úgy gondoltuk, mert anno ők voltak az egyeduralkodók a piacon mifelénk (Rábaköz), még mindig jobb, mint a semmi. Mostanában naponta többször megszakad a kapcsolat pár másodpercre vagy 1-2 percre, van, amikor fél órára. S ha van is, nem hogy az 5MB-ot nem éri el, a 3-at sem. Imént néztem meg, 2,82 volt. (Speedtest.com) Mindezért havi 6000Ft-ot fizetünk.
Akárhányszor telefonálunk, megígérik kedvesen, elnézést emlegetve, hogy helyrehozzák a hibát, de csak átmenetileg javul a helyzet. Elegünk van az egészből, a folytonos telefonálgatásokból, ígérgetésekből, szerződést akarunk bontani. Kérdés az, mennyire lehet széllel szemben pisilni?
Szerintem Nem!
Sajnállak velem is ez van.
egy tanács ne köss hirtelen szerződéseket!
Ezek a szolgáltatók belecsalnak a csapdába ahonnan nehezen tudsz kimászni.
Egyébként kérdezd meg az ügyfélszolgálatuknál.
"Szerződéskötéskor 10 MB/s ígértek"
Valószínűsítem inkább 10 Mbps-ban (A MB/s a MegaBájt/s megjelölése, a szolgáltatól meg Megabit/s-ban - Mb/s - mérnek) határozták meg a MAXIMUM letöltési sebességet.
"és amikor visszahívtuk őket, mert alig érte el az 5MB-ot"
Ez is inkább 5 Mbps (Az MB a Megabájt jele).
"nem hogy az 5MB-ot nem éri el, a 3-at sem. Imént néztem meg, 2,82 volt"
A T-Home Netmánia S díjcsomagjában a GARANTÁLT letöltési sebesség - amit a hálózatukon belül garantálnak - 1 Mbps.
Ha ennél kevesebbet mérsz a T-Home sebességmérő oldalán ( [link] - a speedtest.net illetve más külső sebességmérő oldalak nem adnak releváns értékeket, mert a T-Home hálózatán kívül vannak), akkor tudsz érdemileg reklamálni. Ha nem válaszolnak tértivevényes leveledre, akkor mehetsz tovább az NMHH-hoz, illetve a fogyasztóvédelemhez.
"Mostanában naponta többször megszakad a kapcsolat pár másodpercre vagy 1-2 percre, van, amikor fél órára."
Idézet a T-Home Internetre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeiből:
"Célérték: Az üzleti internet és intranet hozzáférés szolgáltatás esetén a szolgáltatás időbeli rendelkezésre állására Szolgáltató 98,2 % célértéket vállal."
Ez napi szinten 25 perc, havi szinten 12,96 óra, éves szinten 6,48 nap kimaradást jelent - ha ennél több, akkor fordulhatsz a T-hez (majd az ő nemleges válasza után az NMHH-hoz, illetve a fogyasztóvédelemhez).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!