Ez miért van? (UPC internet)
Figyelt kérdés
A helyzet a következő UPC Fiber Power 25-ös netem van, viszonylag stabilan működik, viszont az utóbbi napokban - főleg az esti órákban - elmegy a net.
Tálcán jobb alsó sarokban (W7) semmilyen hibaüzenet vagy sárga háromszögben felkiáltójeles figyelmeztetés nincs.
Csak akkor oldódik meg, ha rebootolom a rendszert, de akkor is csak max. 10-15 percre lesz net, utána valamiért elmegy.
Mitől lehet ez, és van-e rá valamilyen megoldás?
Köszi a válaszokat!
2013. júl. 22. 22:00
1/1 CspCsj ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha napközben nincs probléma, de estefelé szakadozik, akkor az ügyfélszolgálaton is be kellene jelenteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!