Myvipen miértnem tudok leveleimet nézni?
Sajnos probléma merült fel az e-mail címed működőképességével.
A gond az alábbiak közül valamelyik lesz:
1. lehetőség:
A myVIP szerverei folyamatosan figyelik, hogy mely e-mail címekről pattannak vissza a rendszerüzentek. Ez azt jelenti, hogy ha valamelyik címről visszapattan a rendszerüzenet, akkor a felhasználó nem kap értesítést a regisztrációjáról (pl. új jelszót se kapja meg, ha kér).
Ez sajnos nem a mi hibánk, mivel a szervereink kiküldik az e-mailt, a probléma az e-mail cím szolgáltatójával van. De ez nem azt jelenti, hogy az e-mail címed egyáltalán nem működik, csak azt, hogy tiltja a szolgáltatód a tömegesen érkező e-maileket. A myVIP működésének alapja a rendszerüzenetek, amit a rendszerünk tömegével küld, épp a Te szolgáltatódnak is.
Ebben az esetben azt javasoljuk neked, hogy csinálj egy másik e-mail címet, ahova a myVIP-es rendszerüzenteket kapod majd (vagy hasonló oldalakról). Javasoljuk a Postafiok.hu szolgáltatást.
2. lehetőség:
Amelyik e-mail címedről regisztráltál, azt már nem tudod elérni, mert megszűnt (vagy rosszabb esetben már más használja, és bejelentette hozzánk, hogy ő még a Te rendszerüzeneteid kapja meg, amiből nem kér a továbbiakban). Ilyenkor módosítani se tudod az adatlapodon, mert kell a régi e-mail címedről a visszaigazolás.
Most abban segítünk, hogy a régi e-mail címedről ne kelljen a visszaigazolás. Elég csak az új e-mail címedről.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!