Vajon megtörtént a szerződésbontásom a Vodafone-nál?
2008-ban kötöttem mobilinternet szerződést náluk, melynél több havi számlatartozásom állt fenn 2011 tavaszán, amikor is egy összegben rendeztem azt (ekkor már mindennemű forgalmamat korlátozták, zárolták a sim-kártyát).
Felhívtam őket telefonon, miután minden számlát rendeztem, hogy van-e még teendőm, hogy a tartozásaim megszűnjenek.
Az ügyintéző azt mondta, hogy amennyiben szeretném a szolgáltatást újra előfizetni, a visszakötési díjat (azt hiszem 5000 Ft körül volt) be kell fizetnem, ha nem, megszűnik a szerződés. Szerettem volna megszüntetni a szerződést, így nem fizettem be a visszakötés díját.
Azóta, most már több, mint két éve se egy szerződésbontás, se egy csekk, semmi nem érkezett.
Létezhet, hogy valóban megszűnt a szerződés?
Van egy mobilszámla előfizetésem náluk, ezt még a mobilinternet előtt kötöttem. Fizetem rendesen, semmi ilyen gond nincs vele, és nem is volt, azt mindig is fizettem rendesen, tehát meglévő ügyfél vagyok azóta is, mégsem érkezett semmi.
Most szeretném felmondani az előfizetésem, akkor rákérdezhetek?
Nem szeretném, ha egyszer csak eszükbe jutna követleni horribilis összegeket.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!