Tesz-veszen megnyertem egy licitet, de nem kapok semmiféle e-mailt az eladótól, hogy hova küldjem a pénzt, mikor postáz. Stb. Pedig én küldtem neki üzit. Ilyenkor mi van?
Figyelt kérdés
Kezdő vagyok még ezen az oldalon.A zsibvásáron minden olyan simán ment.Sokkal könnyebb azon az oldalon a kapcsolatot felvenni mással!2009. szept. 22. 07:18
1/11 anonim válasza:
Szia!
Mennyi idő telt el azóta hogy küldtél neki üzit?1 hét még belefér!Ha nem jelentkezik akkor megkell próbálnod telefonon elérni!Ha eztán sem jelentkezik,akkor negatív értékelést kell adnod!De mindenképpen légy türelmes,mert előfordulhatnak gondok is!üdv:egy veterán teszveszes
2/11 anonim válasza:
írjneki te, ha te akarsz vásárolni... meg amúgy is
3/11 A kérdező kommentje:
Tegnap este nyertem meg a licitet,még akkor írtam neki.Ma reggel megnéztem az adatlapját,láttam h ogy ő már elöbb belépett,mint én,tehát tuti látta,hogy mi van!!! De oké,várok 1hetet!! Köszi a válaszokat!
2009. szept. 22. 08:50
4/11 anonim válasza:
Ha te, vagy ő citromailes vagy freemailes, akkor lehet hogy nem kapta meg a levelet, mert ez a két levelezőrendszer nagyon megbízhatatlan.
5/11 anonim válasza:
Nem tudom lekérted az adatait,mert sokszor meg van adva a számlaszám is és akkor lehet azért nem jelentkezik.Ha nincs megadva akkor várj.Ha kitöltötted a szállitási ürlapot akkor ne aggodj biztos jelentkezni fog.
6/11 anonim válasza:
Igaza lehet az utolsó válaszolónak. Lehet, hogy ő is várja a jelentkezésedet. Küldj el egy újabb üzenetet, ha nem jelentkezik.
8/11 A kérdező kommentje:
Az adatait lekértem,azon csak tel.szám van.Bankszámlaszám nincs.Én G-mail-es,ő freemail-es! A szállítási űrlapot is kitöltöttem! De lehet,hogy küldök neki SMS-t!
2009. szept. 22. 10:09
9/11 anonim válasza:
Nekem is kopp ugyanez a problémám:/
mindenképpen írd meg légyszi,hogy érted el a tulajt!!!Köszi
10/11 anonim válasza:
Hátha telefonszám van, csörögj rá, ha nem válaszol. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu