Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ha panaszt nyújtok be az...

Ha panaszt nyújtok be az internetszolgáltatómnál, hogy az internetsebesség nem éppen az amit a szerződésben leírtak és sokszor nagyon lassú az internet, akkor korrigálni fogják a problémát?

Figyelt kérdés
Valószínű, hogy igen, de ha nem akkor hova kell ezzel a problémával fordulni?

2013. márc. 31. 20:29
 1/8 anonim ***** válasza:
van egy max és egy min. sebesség. ha közte van a tied, bárhova írhatsz panaszt.
2013. márc. 31. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Nekem Fíber 120-am van. Ha mérem, akkor 25-31 közötti a mérés. Mehetek bárhová, azt mondják, hogy 30-al már szolgáltatták a kötelezőt. Olvass kis betűs szöveget.
2013. márc. 31. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:

Szia! Igen, korrigálni fogják a problémát, de valószínűnek tartom, hogy kisebb internet csomagot fognak ajánlani.

És azzal a szöveggel jönnek, hogy csak "annyit" bír a hálózatod. Gondolom ADSL interneted van.

A GARANTÁLT SÁVSZÉLESSÉGET KELL KÖTELEZŐEN BIZTOSÍTANIUK, A MAXIMÁLISAT (KÍNÁLTAT) NEM KÖTELEZŐ!!!

Remélem segítettem kedves kérdező! :)

2013. márc. 31. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Igazából a minimumot éppen, hogy elérni. De nem ez a baj hanem, hogy retek lassú az internet. Szóval van olyan amikor a ***tube 240p-n akadozik, amikor van rendesen kapcsolat( bár ez manapság ritka) 720p-n simán megnézek bármilyen videót pl.. De baj szokott lenni az oldalak betöltésével is, és őszintén... ki akar fél percet, akár 1 percet is várni egy oldal betöltésére? És a legjobb Amikor EGYÁLTALÁN NINCS INTERNET!
2013. márc. 31. 22:11
 5/8 anonim ***** válasza:
Amikor egyáltalán nincs net, mehet a telefon a szolgáltatódhoz. Amúgy melyik is az?
2013. márc. 31. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Amikor nincs internet, akkor általában úgy 1-2 perc, de ha hosszabb ideig nincs akkor megy a telefon és egy órán belül szokott lenni.
2013. ápr. 1. 00:03
 7/8 anonim ***** válasza:
amiket leírtál ,abból az jön át,hogy a te gépeddel van a gond,és nem a szolgáltatóval,
2013. ápr. 1. 03:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Hát azt kétlem.
2013. ápr. 1. 14:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!