Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Folyamatosan "szakadozik" a...

Folyamatosan "szakadozik" a net, tehát nemtudok semmit sem letölteni. Mi lehet a gond? Valami megoldás?

Figyelt kérdés

Az van, hogyha letöltök egy file-t hibásan töltődik le, és nem lehet feltelepíteni/kicsomagolni stb. Igazából próbáltam sok különböző oldalról, más böngészővel stb.

Modemmel nincs gond szerintem minden világít aminek kell. (Annyi, hogy aminek narancssárgán kéne, tehát ami csatlakozik a géphez az nem világít amikor be van kapcsolva a gép, de ha kivan akkor narancssárga rendese..)

Szóval, bármit ha letöltök a netről "böngészővel" hibás. DE torrentről tudok tölteni, csak sok a hash hiba.. Már mondták mások, hogy az lehet a gond, hogy megszakadozik a net, de csak nagyon rövid időre, ezért töltődnek le a fileok hibásan, amit a torrent ki tud javítani, de a sima letöltés nem. Amúgy igy sima netezés közben nem észlelhető ez a dolog, nem lassúl be a net. Jelentettem már a szolgáltatónál (T-home) és elvileg meg is csinálták, volt egy idő amikor jó volt, de már megint ez van... Nincs kedvem megint várni 1 hónapot mire megcsinálják.. vagy nem.



2013. márc. 22. 21:05
 1/3 anonim ***** válasza:

Sajnos tetszik nem tetszik a nettel van a gond és nem a te gépeddel.

Okozhatja modem hiba, a modem és a szolgáltató közötti kapcsolatban lévő hiba. De okozhatja a szolgáltatónál lévő készülékek hibája is.

És, hogy tovább bonyolódjon a dolog : lehet kifogástalan eszközöket használni, ha a vonal le van terhelve akkor is jelentkezhetnek "csomag" vesztések. Amiket pl. egy torrent (mint ahogy írtad is) kezelni tud, de egy sima letöltés nem.

Szerintem jelentsd a szolgáltatódnak. Addig is tölts, ha lehetőséged van rá, olyankor amikor normális ember dolgozik vagy suliban van (délelőtt, vagy éjfél után 2-5 óra között).

2013. márc. 22. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Rendben köszi, hát akkor az lesz amit írtál, töltök olyankor amikor a "normál ember" nem terheli a vonalat.:D Majd jelentem is, csak megint kb 1 hónap mire "megcsinálják"...
2013. márc. 22. 23:01
 3/3 anonim válasza:
Nekem is ugyanez a problémám. És a szolgáltatóm is. Én is bejelentettem már (nem egyszer), de ők csak annyit mondtak hogy megnézik a rendszerben, aztán visszahívnak. Nem hívtak vissza több nap után sem, így én kerestem őket, akkor meg csak annyit mondtak hogy nem találtak hibát, nem tudják mi lehet a gond. Szóval én hamarosan váltani fogok.
2013. márc. 25. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!