Nyáron augusztusban (2012) előfizettem a Telenor Hipernet 21-re. Azóta alig 1x-2x fogyott el az adatkeretem, ami 10GB/hónap. Mostanában pár nap alatt elfogy. Miért?
És mi innen mit tudunk csinálni?
Menj be a Telenorba és kérdezd meg nem-e változott a szerződésed, vagy hogy mikor és mi használta el az adatkorlátodat.
Rendben köszönöm!
Van már adatszámlálóm, és hozzá tenném 2 éves szerződést nyitottam, ezért kaptam éjszakai +100GB-ot, és korlátlan böngészést/email-ezést, amire elvileg nem számol adatforgalmat. Az utóbbi számít valamit?
Nem tudom miért van ez, megjön az elszámolás, megkapom az adatforgalmat, és 2-3 napig netezhetek vele aztán kész. Ismerős, aki nem lakik innen messze, ugyan ezzel a csomaggal semmi problémája nincs. Neki kitart a 10GB 1 hónapig, és neki jóval gyorsabb a kapcsolata is. Ő iskolába is magával hurcolja, és ott is netezik(bár ott csak a telefonnal) és meg se kottyan... :/
Hihetetlen, többet nem megyek bele ilyen hülyeségbe. Hipernet... Lehet tényleg be kellene nézni, mert ez nem normális.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!