Nem kértem a megrendelést! Hogyan történhetett?
A tegnapi nap folyamán rendeltem online a WSTeleshop-ból egy mágneses térd-és csuklópántot.A visszaigazoló e-mailt 18:56-kor meg is kaptam.
Viszont ma délelőtt 10:55-kor ismét kaptam egy visszaigazoló e-mailt amiben ez áll:
Mágneses térd- és csuklópánt
1
2 990 Ft
Törzsvásárlói kártya(ezt nem rendeltem!!Az előző visz.igz. levélben ez nem volt!)
1
4 990 Ft
Kupon kód:
Kedvezmény: 0 Ft
Szállítási költség:
0 Ft
VÉGÖSSZEG:
7 980 Ft
Nekem nem állt szándékomban megrendelni a törzsvásáróli kártyát!
Mit lehet ilyenkor tenni?Küldtem nekik egy e-mailt,amiben részletesen kifejtettem a problémám.Veletek is volt már hasonló?Mi történt?
Figyelmesen elolvastam.Nem volt ott semmi ilyesmi.
Most találtam ezt: "Még nincs Törzsvásárlói kártyám, szeretnék egyet.
A REGISZTRÁCIÓVAL a Törzsvásárlói kártyája a KOSÁRBA KERÜL.
Az Ön adatait a kosár megrendelésekor kell megadnia."
Persze egy eldugott helyen és nem a termék mellet!!
Ezt le lehet mondni?Hivatkozhatok arra,hogy az első megrendelésnél nem volt ott a kosárban a törzsv. kártya?
Válaszoltak az e-mail-re.
"
Elnézést kérünk a kellemetlenségért!
Kérésének megfelelően a Törzsvásárlói tagságot töröltük a rendeléséről.
Így a számla a következőképpen alakul:
Mágneses Térd és Csuklópánt 2990Ft
Szállítási, csomagolási díj 1500Ft
--------------------------------------------------
Fizetendő összes 4490Ft "
Így már jó!Ez állt az első visszaigazoló levélben is. Sikerült!:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!