Félre rendeltem DHGATE. COM-on és nem tudom mi a teendő?
Egy terméket véletlenül nem a saját lakcímemre rendeltem, körülbelül 2 percre rá próbáltam javítani a megadott lakcímet de a termék eladója nem fogadta el/nem is válaszolt rá(szerintem észre se vette)/
Ezért még mielőtt tovább jut a folyamat, rámentem egy "Refund" gombra és a teljes összeget visszaigényeltem, indokként megírtam hogy változtattam lakcímet ha megfelel akkor oda legyen szíves feladni a terméket, ha nem, akkor legyen szíves visszafizetni az összeget és megrendelem én egy másik lakcímre. Kijött egy (View refund) funkció utána, ahol elvileg válaszolnia kéne, de ott sem történik semmi. (A megrendelés és a lakcímváltoztatás között maximum 2 perc telt el, ennyi idő alatt nem, hogy szállításra is adta vagyis el kell tudnia fogadni, de szerintetek? milyen lehetőségeim vannak még? a pénzt biztos visszakapom?
Fel fognak hívni mert olyan nincs hogy csak postázzák.
Mikor hívnak úgyis van adategyeztetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!