Van egy 25megás netem és speedtestnél csak 23-ig megy fel maximum, azért a 2megáért megéri betelefonálni az ügyfélszolgálatra vagy nem?
"Ha 5 Mbps a garantált, és te csak 5-tel tudsz mindig tölteni 25 helyett, még akkor sem tehetsz panaszt, mert a szolgáltató megadja amit a szerződésben ígér."
Hát ezt azért nem mondanám. A szolgáltató érdeke az hogy az ügyfél elégedett legyen a szolgáltatással ez pedig internet esetén azt is jelenti hogy az előfizetett sebességet megkapja az ügyfél. Szóval az a garantált sebesség nem azt jelenit hogy ha eléri azt a bizonyos sebességet a net ( ebben az esetben 5 Mbitet ) akkor már nem is lehet reklamálni. Meg fogják nézni azt a vonalat hogy miért is nem éri el a maximum sebességet. Ha javítható oka van akkor javítani fogják de ha Pl.: a hálózat állapota miatt vagy egyéb, elég költségesen javítható dolog miatt nincs meg az a sebesség akkor jön az hogy sorry, a garantáltat teljesítjük.
Viszont ha valaki azért reklamál mert 25 helyet csak 23 Mbit a letöltés akkor azt rendesen le fogják rázni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!