Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem képes a t-home...

Miért nem képes a t-home kihozni az adsl modemünket?!

Figyelt kérdés

már 2 hete kötöttük a szerződést, de még csak egy sz@ros sms-t tudtak írni, hogy pár napon belül kihozzuk! (Ez volt tegnapelőtt) -.-

Valakinek esetleg van ilyennel kapcsolatban tapasztalata?



2013. jan. 17. 19:10
 1/9 A kérdező kommentje:
Vagy akkor legalább annyit mondjanak meg hogy hova menjünk be érte... -.-"
2013. jan. 17. 19:12
 2/9 anonim ***** válasza:
ha jól tudom 30 napos bekötési határidővel vállalják, még bőven benne vagy. Nálam pár nap alatt bekötötték, gondolom ez terültetfüggő, van ahol gyorsabban megy, van ahol lassabban.
2013. jan. 17. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Joci84 válasza:
rájuk kell szólni telefonon, mert idióták és elfelejtik
2013. jan. 17. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Hívja a 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat, hogy egyszerűen és gyorsan választ kapjon kérdéseire és elintézze aktuális ügyeit.

Telefonszámunkat a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatja, ha kérdése, problémája vagy elintéznivalója akad.

Ügyfélszolgálati számaink Magyarország területéről a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatók.

2013. jan. 17. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Már 3x hívtuk őket, mindig csak igérgetnek! -.-
2013. jan. 17. 19:20
 6/9 anonim ***** válasza:

Nem lehet, hogy kicsit (értsd: ku*vára) türelmetlen vagy?

G.

2013. jan. 17. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem lehet, hogy kicsit (értsd: ku*vára) türelmetlen vagy?

g.

2013. jan. 17. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Dee, az lehet :P

De legtöbb embertől azt hallottam hogy pár nap alatt kihozták.

Megértheted, hogy már azért aggódok is. Főleg hogy hamarabb álltak át digitális vonalra minthogy kihozták volna a modemet, így annak hiányában telefonálni sem tudunk :/ (mármint vezetékesen)

2013. jan. 17. 19:36
 9/9 anonim ***** válasza:

A legjobb megoldás ha felhívjátok őket és közlitek velük ha 2 napon Bellül nem intézkednek akkor kerestek másik szolgáltatót.


Erélyesnek kell lenni ! meg a telefonba sokszor kell emlegetni a fogyasztó védelmet és a 30 napon túli határidőt

2013. jan. 19. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!