Miért nem képes a t-home kihozni az adsl modemünket?!
már 2 hete kötöttük a szerződést, de még csak egy sz@ros sms-t tudtak írni, hogy pár napon belül kihozzuk! (Ez volt tegnapelőtt) -.-
Valakinek esetleg van ilyennel kapcsolatban tapasztalata?
Hívja a 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat, hogy egyszerűen és gyorsan választ kapjon kérdéseire és elintézze aktuális ügyeit.
Telefonszámunkat a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatja, ha kérdése, problémája vagy elintéznivalója akad.
Ügyfélszolgálati számaink Magyarország területéről a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatók.
Nem lehet, hogy kicsit (értsd: ku*vára) türelmetlen vagy?
G.
Nem lehet, hogy kicsit (értsd: ku*vára) türelmetlen vagy?
g.
Dee, az lehet :P
De legtöbb embertől azt hallottam hogy pár nap alatt kihozták.
Megértheted, hogy már azért aggódok is. Főleg hogy hamarabb álltak át digitális vonalra minthogy kihozták volna a modemet, így annak hiányában telefonálni sem tudunk :/ (mármint vezetékesen)
A legjobb megoldás ha felhívjátok őket és közlitek velük ha 2 napon Bellül nem intézkednek akkor kerestek másik szolgáltatót.
Erélyesnek kell lenni ! meg a telefonba sokszor kell emlegetni a fogyasztó védelmet és a 30 napon túli határidőt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!