Vettem 1 routert, de a vezetékes portról egyszerre csak egy gép működik, hol ez hol az, mi lehet a hiba?
Figyelt kérdés
802.11b/g wirless broadband tipus,lehet,hogy a telepítésénél van a gond?2012. dec. 27. 10:56
1/10 anonim válasza:
Az, hogy nem írtad le, hogy milyen routert vettél, hogy kötötted össze, és hogy miket állítottál be.
Pl a bejövő netkábelt hova dugtad?
2/10 A kérdező kommentje:
Bejövő netWAN aljzatba 1 2 csatlakozó egyik-másik gépbe.
2012. dec. 27. 13:16
3/10 anonim válasza:
Routeren beállítottad a net paramétereket?
4/10 A kérdező kommentje:
Az igazság abszolút amatőr vagyok,de most a gyereknek is van egy gép mondták a routert kaptam is de teljes csőd.
2012. dec. 27. 13:22
5/10 A kérdező kommentje:
Nem is tudom a routeren hol lehetne állítani bármit is.
2012. dec. 27. 13:24
6/10 anonim válasza:
Akkor két dolgot tehetsz:
A.) Szólsz valakinek, aki látott már routert és megcsinálja neked.
B.) Leírod a hálózat tervezett felépítését a lehető legpontosabban. net típusa, router típusa, gépek típusai, futtatott operációsrendszerek. Aztán hátha valakinek lesz türelme leírni, hogy kell beállítani.
7/10 A kérdező kommentje:
Hát nem gondoltam,hogy ennyire bonyolult,azt hiszem megfogadom a tanácsot és keresek vkit aki ért hozzá.Minden esetre köszönöm.
2012. dec. 27. 13:29
8/10 anonim válasza:
Nem bonyolult, ha csináltad már egyszer. Mivel sokféle net szolgáltatás elérhető, sokféle routerrel, sokféle hálózatfelépítéssel nem lehet egy általános algoritmust leírni, hogy "ide kattints, ezt írt be stbstb"
9/10 P.O.C. válasza:
Már a router pontos típusa és az internetszolgáltató is elég lenne ahhoz, hogy lehessen valamit mondani.
Bár ugyan azon protokollok szerint működnek, de még gyártón belül is ritka két olyan típus, amit egyformán lehetne konfigurálni. Vaktába lövöldözni, meg nem nagyon szokott itt senki sem.
Magyarul tehát: TÖBB Infót!
10/10 A kérdező kommentje:
WLAN 11g router;DIGINET.
2012. dec. 27. 16:55
Kapcsolódó kérdések: