A Vaterának van valami irodája, ahol személyesen reklamálhatok?
Egyébként mi a panasz?
Sajnos a Vatera manapság valóban a füle botját sem mozdítja. Én konkrétan olyan problémával fordultam hozzájuk, hogy egy felhasználó "többfelhasználózik", azaz több felhasználóval rendelkezik, és licitál mások termékeire. A konkrét szituáció az volt, hogy egy felhasználó egyszerre két termékemre is rálicitált, mindkettőt meg is nyerte volna, de gyorsan csinált egy új felhasználót, és ezzel az új felhasználóval kilicitálta saját magát a második termékem alól, kvázi ezzel kibújva a második termék kifizetésének kötelezettsége alól. Ezt jeleztem a Vatera felé, mire azt a választ kaptam, hogy egy személy rendelkezhet több felhasználói névvel is, nem áll módjukban eljárni a fennálló szituációban.
Hát ez nagyon nem volt korrekt hozzáállás a cég részéről, mivel nekem ebből anyagi károm keletkezett, a szóban forgó "vevő" pedig elméletileg zavartalanul folytathatja a károkozását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!