Kinek lehet akkor panaszkodni a szolgáltatón kívül, ha az internetszolgáltató nem kínál azért a pénzért elfogadható szolgáltatást amit kínál, és nem is hajlandó a panasszal foglalkozni?
Figyelt kérdés
2012. nov. 19. 18:01
1/3 anonim válasza:
A fogyasztó védelemnek, de szinte biztos, hogy a szerződésben foglaltatott minimális sebességet eléri a szolgáltatás, vagyis ők nem követnek el semmit jogilag.
2/3 A kérdező kommentje:
Oké, köszi. Nevezetesen a Telenorról van szó aki már több mint 1,5 éve nem kínál a problémával foglalkozni. Most lesz decemberben hogy 2 éve vettem egy internet flexi tarifacsomagot mivel idehaza nem kötik be a vezetékes internetet mert túl messze van az oszlop. És akkor egyetlen egy megoldás a mobilnet, de nincsen 3G lefedettség, és már lassan 2 éve 2G-n netezem, és abszolút semmit nem hajlandók azért tenni egy lépést se afelé hogy legyen 3G.
2012. nov. 19. 18:08
3/3 anonim válasza:
Ezzel a kéréssel úgy elmehetsz a sóhivatalba. Sajnos.
A szolgáltató annak idején úgy nyerte meg pl a 3G frekvenciát, hogy xy százalék lefedettséget biztosít az országban. Egyáltalán nem köteles a szobádban 3G-t csinálni. Sajnos a mobilpiac is zsozsó alapon működik, ahova nem éri meg oda nem telepítenek lefedettséget.
Sajnos az általad vázolt esetben esélyed sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!