Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ncore! Ez érinti azt a felhasz...

Ncore! Ez érinti azt a felhasználót aki meghívott?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok a torrentezésben és nem seedeltem vissza elég sok dolgot... ezért 2 hét letöltés megvonás a büntetés.

Ez jelent valami negatívumot annak a felhasználónak aki meghívott?


2012. aug. 22. 12:38
 1/9 anonim ***** válasza:
nem,de ha később majd kitiltanak akkor ő is megszivhatja..
2012. aug. 22. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Ezt hogy érted?
2012. aug. 22. 13:22
 3/9 anonim ***** válasza:
Úgy, hogy felelősséggel tartozik érted. Ha téged kitiltanak, akkor őt is.
2012. aug. 22. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
És mikor rughatnak ki??
2012. aug. 22. 15:53
 5/9 anonim ***** válasza:
pl akkor ha soha nem seedel semmit vissza, vagy sok figyelmeztetésed lesz ezek elmúlasztása miatt
2012. aug. 22. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Ez a hit n run lista minden hónap elején tisztázódik?

szóval elég sok torrentet nem seedeltem viszza, de amit csak pár napja szedtem le az törlődni fog hónap elején? a többiért meg megkapom a büntetést?

2012. aug. 22. 16:29
 7/9 A kérdező kommentje:
Bocsi a sok kérdésért csak nem akarok ilyen hibákat elkövetni mégegyszer, nehogy rossz legyen nekem meg a felhasználónak aki meghívott.
2012. aug. 22. 16:30
 8/9 anonim ***** válasza:

Azt hiszem, kettő ilyen hit n run cuccod lehet. Ha több van akkor bünti valószínű.


Egyébként van pár felesleges Ncore meghívóm. Akinek kell az nálam igényelhet. :D

2012. aug. 22. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
rangonként változik mennyi lehet, nekem spec 10. de kb hónapokkal ezelött is már ez a rendszer volt, csak nem élesítve, és már akkor is és most is meglehetett nézni hogy mi micsoda mi miért van, mit hogy kell stbstb
2012. aug. 24. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: