Miért nem tudok feltölteni az uTorrent-el?
Azt írja hogy a port nincs nyitva! Hogy kell portot nyitni?
A routerem: ADB p.rg a4201g (Ez van a t-home -os dobozára írva!) Csak az a gond hogy "Eset smart security 5" -öt használok.
Légyszi segítsetek!
A portátirányítással van gondod (portforwarding).
Ezt 2 dolog okozhatja:
1. Eset SS: beállítások->hálózat->váltás interaktív szűrési üzemmódra, és lefuttatni a uTorrenben a hálózat tesztet (beállítások->beállítás kalauz). Amikor kérdez az ESS (uTorrent kimenő/bejövő adatforgalomra), akkor pipáld be mindkét esetben, hogy jegyezze meg állandóra, és nyomj engedélyezést. Utána az ESS-t visszaállítod automatikus szűrési üzemmódba.
2. Olvasd le azt a portszámot, amit a uTorrent használ (beállítások->beállítások->kapcsolat->bejövő kapcs. haszn. port - Itt a "véletlen port..." kivételével mindnél legyen pipa!).
A router beállításainál (sztem itt [link] és azon belül is a portforwarding-nál (vszeg így hívják a menüpontot) hozzá kell adni azt a számot, amit a uTorrentnél megnéztél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!