Vettünk egy terméket vaterán és a szállítási időt jóval meghaladja már egy héttel és az érték 10. 000 Ft felett volt. Mit tehetünk ha nem érkezik meg?
Figyelt kérdés
2012. júl. 19. 13:51
1/1 anonim válasza:
reklamálj az eladónál, aztán a vatera ügyfélszolgálaton tegyél panaszt, majd értékeld negatívan a szélhámos eladó. nagyon sok szélhámossal találkoztam már a vaterán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!