Segítség kellene mi lehet a gondd?
Van egy Thomson THG520-as modemem aminek hibázik a telefonvonala a kimenő hívásoknál. Nem hallom a kagylóba a búgó hangot hogy kicsöng a hívott félnél de ott meg kicsöng. Ha hallom a hangot akkor a hívás 30mp után megszakad. Segítség kellene mi lehet a gondd? Még az is van hogy ha felveszi a másik fél nem hallja amit mondok. A szolgáltató mindent rendben talál azt mondja.
A modemen 5 led világít, villog:
internet: világít
Pc link: villog
Cable link: világít
Cable activity: villog
Tel 1 : Világít
Kimentek helyszínre és ott nézték meg vagy csak központból ellenőrizték a vonal hibátlanságát?
Ha nem voltak kint, hogyan állapították meg azt amit hallani kellene.
Ha nem voltak kint a helyszínen én bejelentenem még egyszer, és ragaszkodnék a helyszíni ellenőrzéséhez. Ne hagyd magad lerázni, a modem az ő tulajdonuk az ő felelősségük, hogy rendben működjön. Nyugodtan használj erőteljes határozott hangot, de ne kiabálj. Ha nem jön össze akkor kérj a telefonhoz vezetőbeosztású ügyintézőt. Későbbi visszahívást ne fogadj el, mert az esetek nagy részében nem teljesítik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!