Mit tegyek ha az interneten nem működik megfelelően és nem javítják meg?
Nézd meg az ÁSZF-et, abban benne kell lenni hogy ilyenkor mit tehetsz.
Általában az első lépés egy panasz benyújtása ( írásban) a szolgáltató felé ( még az sem kizárt, hogy díjvisszafizetés illet meg). 30 napon belül válaszolniuk kell.
Ha így sem tesznek semmit, a felügyeleti szervükhöz kell fordulni.
> de az interneten letöltési sebesség a fele
A garantált sebesség a maximális letöltési sebességnek sajnos az összes csomag esetében jóval kevesebb mint a fele.
Például a 2048kbps maximális sávszélességű csomag garantált sávszélessége 256kbps, azaz a maximális sebesség egytizede!
" Többször hívtam őket és nem jönnek ki megjavítani. Mit tegyek? "
én nem küszködnék velük ,ezeknél lemondanám,és egy normális csapattól meg újat rendelnék,
ha viszont nincs másik normális net ott nálatok,akkor értem,hogy miért nem javítják meg a tiédet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!