Hogyan lehet legjobban fogyasztásra ösztönözni a 19-25 éves korosztályt online?
Figyelt kérdés
Azt tudom, hogy a facebookon, twitteren keresztül érhetőek el, de milyen módszerekkel? Tehát olyan figyelemfelkeltő és fiatalos ötleteket várok, ami az egyetemistáknál befutó lenne. Írhattok már meglévő kampányötleteket is.
Előre is köszi a kreatívaknak :).
2012. máj. 15. 17:00
2/13 A kérdező kommentje:
Egy online rádiót, ami spéci egyetemistáknak szól
2012. máj. 15. 18:10
3/13 anonim válasza:
Ha lenne az embereknek pénzük, nem kellene ösztönözni. De az állandó megszorításba a végtelenségig belehajszolt emberek már nem mozdulnak.
5/13 A kérdező kommentje:
Köszi az eddigi válaszokat.
Úgy gondolom, hogy egy online rádió hallgatása nem kerül semmibe. Ezeknek az egyetemistáknak úgyis van netjük. A pénz adása megnyerő megoldás ugyan, de nem online tevékenység.
2012. máj. 17. 15:41
7/13 A kérdező kommentje:
Ez nem rossz kérdés. Csak te nem érted. Szerintem olvasd el újra.
2012. máj. 17. 15:57
8/13 anonim válasza:
Fogyasztásra, azaz vásárlásra akarsz ösztönözni, vagy a rádió hallgatására akarod őket ösztönözni, esetleg le akarod őket fogyasztani?
9/13 A kérdező kommentje:
A rádió fogyasztására akarom ösztönözni őket. Ebben a kontextusban a fogyasztás = hallgatás.
2012. máj. 17. 16:43
10/13 anonim válasza:
Nem tudom milyen jellegű a rádió, de ha vannak benne érdekes témákról beszélgetések, akkor azoknak létre lehetne hozni facebook eseményt, pl csütörtök 18:00tól interjú Chubakkával. Akkor ezt meg tudnák osztani facebookon az ismerőseikkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!