Miért lassult le a T-Online internetem?
A helyzet az, hogy anno előfizettem a Premium ADSL csomagra, melynek már jó régen lejárt a hűségideje, sőt, már ez a csomag sem létezik, de az online ügyfélszolgálaton még mindig Premium csomag van kiírva.
És most jön a lényeg: pár hónapja azt tapasztaltam, hogy lelassult az internetem. Nem egyik napról a másikra, hanem fokozatosan egyre lassabb és lassabb lett. Miért van ez? Talán azért, mert megszűnt ez a premium csomag? Ha előfizetnék mondjuk a DSL Mediumra (amely hasonló adottságokkal rendelkezik), akkor visszagyorsulna?
Az ügyfélszolgálatnak már írtam levelet, de nem válaszoltak.
Egyébként a netem olyan sávszélességre lassult, amit garantált sávszélességnek írnak. Azt elhiszem, hogy néha lelassulhat erre a sebességre, de nekem már elég régóta, tartósan ilyen lassú.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!