Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért lassult le a T-Online...

Miért lassult le a T-Online internetem?

Figyelt kérdés

A helyzet az, hogy anno előfizettem a Premium ADSL csomagra, melynek már jó régen lejárt a hűségideje, sőt, már ez a csomag sem létezik, de az online ügyfélszolgálaton még mindig Premium csomag van kiírva.


És most jön a lényeg: pár hónapja azt tapasztaltam, hogy lelassult az internetem. Nem egyik napról a másikra, hanem fokozatosan egyre lassabb és lassabb lett. Miért van ez? Talán azért, mert megszűnt ez a premium csomag? Ha előfizetnék mondjuk a DSL Mediumra (amely hasonló adottságokkal rendelkezik), akkor visszagyorsulna?

Az ügyfélszolgálatnak már írtam levelet, de nem válaszoltak.


Egyébként a netem olyan sávszélességre lassult, amit garantált sávszélességnek írnak. Azt elhiszem, hogy néha lelassulhat erre a sebességre, de nekem már elég régóta, tartósan ilyen lassú.


2009. jún. 10. 16:05
 1/1 anonim válasza:
A T-Online arról híres, hogy nem a csomagban meghirdetett sávszélességet biztosítják, hanem az ún. minimális szolgáltatást, ami 1 megás internetkapcsolatnál kb. 130 K, 2 megásnál pedig kb. 260 K. A legegyszerűbb, ha meglátogatsz egy oldalt, ami sebességméréssel foglalkozik. Ebből kiderül, hogy változott-e/lejárt-e a csomagod, vagy minimál szolgáltatást kapsz.
2009. jún. 10. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!