Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Lehet valahol kapni 30-40km...

Lehet valahol kapni 30-40km hatósugarú wifi ADÓ antennát?

Figyelt kérdés

Elég laikus vagyok hozzá, lehet, hogy hülye kérdés, de az lenne a kérdésem, hogy, lehet-e otthonra ilyen antennát venni és 30km-re tőle mobilról tudok-e rá csatlakozni?

Természetesen az antennát a tetőre gondoltam.


2011. szept. 10. 13:44
 1/5 anonim ***** válasza:
Ilyenről nem tudok. DE van olyan, hogy 500-1000méteres hatótávolságú Wifi antenna.
2011. szept. 10. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ekkora hatósugarú antennája még talán a nagy szolgáltatóknak sincsen de ha van is ilyen és szeretnél egyet akkor apádat Bill Gates-nek kell hogy hívják!
2011. szept. 10. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

aha, hol van neked ekkora parabolád?


azt tudtad, hogy ilyen nagy teljesítményű adók elhelyezéséhez önkormányzati engedély, valamint a 200m hatósugáron belül élő környező lakosok írásos engedélyére is szükség van, mert eléggé rákkeltő ilyen nagy teljesítményen sugározni?

2011. szept. 10. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Egyszer egy sivatagban sikerült 100 Km-re ellőni a Wifit. De ott nem zavartak be a domborzati, és időjárási viszonyok, illetve az egyéb rádióadások sem. Ja, és célirányosban lőtték el a jelet. De nem volt olcsó kísérlet, illetve a vevő oldalon is egy elég erős antennára volt szükség, nem egy mobiltelefonon kapcsolódtak rá.

Ha meg is oldható a dolog, körülbelül milliárdos nagyságrendű beruházásról beszélünk, főleg ha egy egyszerű mobiltelefonról szeretnél rákapcsolódni 30-40 km-es távolságból. Arra pedig ne számolj, hogy ez az antenna elfér a háztetőtökön, legalább akkora lesz méretre, mint egy tv adótorony, a városod meghatározó látványossága lesz. És igen, ehhez a beruházáshoz/építkezéshez kell hatósági engedély.


Javasolhatok egy olcsóbb megoldást?

- mobilinternet

2011. szept. 10. 15:02