Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért rossz a mobilnetem?

Miért rossz a mobilnetem?

Figyelt kérdés
Pár napja a vodafone kártyás netem nem jó.Dell netbook ezért dell mobile broadband manager van rajta.Egyik nap bekapcsolom a gépem kiírja a net inincializál és ez van sokáig.Egyetlen megoldásom most , hogy tudjak netezni , hogy sokszor újra inditom a gépem és így pár óra után lassú.Felhivtam a Vodafone ügyfélszolgálatot azt mondták nincs tartozásom és ez a dell program hibája lehet.Aki tud segiteni az megköszöném.
2011. szept. 1. 18:39
 1/4 anonim ***** válasza:

Vidd be a Vodafone márkaüzletébe, van informatikusuk, megnézik. Lehet, hogy támadás érte a gépet és tönkrement az eszköz szoftvere, le kellene cserélni rajta.

Ez az a kis Dell, amivel együtt adják a netet?

2011. szept. 1. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
igen az
2011. szept. 4. 14:35
 3/4 anonim ***** válasza:
Lecserélik a Vodafone szoftvert, vidd be a márkaüzletbe.
2011. szept. 4. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem Vodafone gyártja az eszközt hanem a ZTE vagy a HUAWEI. Azt építik bele a Dell netbookba. Ezeken az eszközökön általában két szoftver van, azokat kell lecserélni.
2011. szept. 7. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!