Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Küzd még valaki rajtam kívül...

Küzd még valaki rajtam kívül a magyar telekomos net anomáliáival?

Figyelt kérdés
Nekem folyton szakadozik, van, hogy napokra leáll, és "folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán" a központban. De ha egy hetet késünk a fizetéssel, akkor kikapcsolják, és a visszakapcsolási díjat ki kell fizetni!
2011. aug. 19. 17:28
 1/7 anonim ***** válasza:

Eldramatizálod,nem egészen ilyen az internethelyzet ma már Magyarországon.


pl: " napokra leáll" ,

meghogy :"ha egy hetet késünk a fizetéssel, akkor kikapcsolják,"

2011. aug. 19. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Hogy lehet valamit eldramatizálni? Szerintem te azt akartad írni, hogy TÚLdramatizálni. Egyébként pedig nem tudom mit akartál ezzel mondani cicabogár, ha én nálam ilyen a net, akkor ilyen és kész. Vagy te jobban tudod nálam?
2011. aug. 19. 19:33
 3/7 urimate ***** válasza:
Úgy érti hogy eltúlzod a dolgokat. 1 hetes fizetés csúszással nem kapcsolják ki a szolgáltatást. Ha pedig napokig nincs net, akkor fel kell mondani a szerződést és/vagy kártérítést követelni, ugyanis nem teljesítik a szerződési feltételeket (minimális rendelkezésre állás idő, minimális sebesség).
2011. aug. 21. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 vagyokakilehetek ***** válasza:

ha egy kicsit részletesebben leírnád a körülményeket..

szolgáltatási terület melyik Város, falu, község, STB, igénybe vett szolgáltatás ADSL, Cabel, MobilNET, STB, hardver, saját /konfiguráció főleg net-hez való alkalmatosság, hálókártya, router, és a szolgáltató által biztosított /ADSL, Cabel Modem stb.


optikai vagy rézkábel vagy vezeték nélküli az amin kapod netet. ha vezeték nélküli akkor domboldal erdő magas ház nem e akadályoz.


nem kell egyből a szolgáltatót hibáztatni ha valami nem jó. ha pedig mégis úgy érzed akkor az ÁSZF /gyengébbek kedvéért Általános Szolgáltató Feltételek, vagy egyes esetekben Általános Szerződési Feltételek/ részletesen leírják kinek mihez van joga vagy kötelessége.


mint például a T-home ÁSZF is tartalmaz ilyet hogy


AZ ELŐFIZETŐ JOGAI AZ ELŐFIZETŐI SZOLGÁLTATÁS HIBÁS

TELJESÍTÉSE ESETÉN, AZ ELŐFIZETŐT MEGILLETŐ KÖTBÉR

MÉRTÉKE, A HIBA KIJAVÍTÁSÁNAK ÁTMENETI VAGY TARTÓS

LEHETETLENSÉGE ESETÉN AZ ELŐFIZETŐT MEGILLETŐ

DÍJCSÖKKENTÉS MÉRTÉKE, AZ ELŐFIZETŐI SZOLGÁLTATÁSSAL

KAPCSOLATOS VITÁK RENDEZÉSÉNEK MÓDJA

2011. aug. 21. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Kábelnet, 15 megabit le 5 feltöltés, a 15. kerületben. Egyébként egyértelműen a szolgáltató a hibás, mióta megkötöttük a szerződést (kb. másfél éve), azóta nem jöttek rá a hiba okára, pedig vagy 30-szor bejelentettük... Ez idő alatt egyszer jöttek ki routert cserélni, de kiderült, hogy a router amit adtak jó. Ráadásul telefon is meg van rendelve, az viszont ha egy hetet működött, azóta nincs vonal.....
2011. aug. 21. 15:48
 6/7 vagyokakilehetek ***** válasza:

most komolyan. akkor miért vártál 1,5 évet??? miért nem térsz át másik szolgáltatóra.???

ha egyértelműen ők a hibásak...

tudod már nem csak a MATÁV van mint az "átkosban"

2011. aug. 21. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Mert itt csak ez az egyfajta net van a lakóházban, mert ezt szavazta meg a közgyűlés.
2011. aug. 21. 17:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!