Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért lassítják le az internetet?

Miért lassítják le az internetet?

Figyelt kérdés
Vodafonos mobilinternet előfizetésem van, és 8 giga felhasználás után belassítják a hónap végéig. Álltalában utolsó hétig gyors, akkor szoktam letölteni a fontos dolgokat. Utána belassul, és számlazárásig lassú. Most az a gond, hogy nem néztem videót, nem töltöttem le semmit, mégis a számlazárás után két napra írták az sms-t, hogy lelassítják, mert túlléptem 8 gigát. Nem tudom, hogy történhetett ez. Légyszíves segítsetek!
2011. ápr. 27. 15:55
 1/4 anonim ***** válasza:
Amúgy mi a kérdésed,talán az ,hogy miért lépted túl a 8 G-t ?
2011. ápr. 27. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nem, azt kérdezem, hogy ha nem töltöttem le semmit, mert nem is kapcsoltam be a gépet, akkor HOGYAN történt, hogy számlazárás után 2 nappal lassítanak?
2011. ápr. 27. 15:59
 3/4 anonim ***** válasza:
ha valóban nem használtad, akk kérj vodától részletes kimutatást, abban le van írva hogy mi hol mi merre miért. ha náluk van a hiba akkor asztalcsapkodás ezerrel, de lehet hogy tényleg generáltál ennyi adatforgalmat (bár ha jól értelmezem a kérdést, akk 2 nap alatt kellett volna ezt összehoznod kb sima netezéssel, az meg azért meredek)
2011. ápr. 27. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, akkor szerintem bemegyek és kérek ilyet, hogy megtaláljam az okot. Arra is gondoltam, hogy valami program magától frissülgetett, de már ellenőriztem, és ez sem történhetett meg.
2011. ápr. 27. 17:04

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!