Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Lehet nem tudom szakszerűen...

Lehet nem tudom szakszerűen megfogalmazni, de miért lassult le ennyire az net tegnap óta? Bővebben lent

Figyelt kérdés
Probléma az oldal betöltése közben,vagy a kiszolgáló nem található....ez kb.4-5 percig van.Majd 4-5-percig simán megy.A szolgáltatónál már érdeklődtem,nem vagyok lassitva,szomszédom megnézte a gépet szerinte nem a gépbe van a hiba.Akkor mi lehet ez?
2011. jan. 10. 23:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Elsőnek menj fel a speedtest.net -re, és csinálj egy sebességmérést. Vagyis inkább naponta többet. Ha a mérés jó, akkor valamilyen szoftverhiba lesz mégis. (A mérés jó alatt azt értem, hogy olyankörül mér, amennyi a szerződéses sávszélesség. Viszont van még valami: a szolgáltatóknál van egy nevetséges valami: a garantált sávszélesség fogalma. Ez általán olyan tizede a meghirdetetnél, amíg azt nem érik el, addig nem mondják, hogy korlátozva vagy... Szóval nézd azt is, lehet, hogy csak sz@r a hálózat éppen, de még megfelelő a szerződés szerint...)
2011. jan. 10. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Eddigi tapasztalataim alapján a szolgáltató MINDIG tagad. Tehát tökmind1, hogy milyen jellegű a probléma, az első pár körben mindig géphibára hivatkoznak, és meg se vizsgálják, hogy esetleg náluk van e a hiba.


Csináld a következőt, amikor következőre szarakszik a net:


startmenü-->futtatás-->cmd-->ping bix.hu -n 100


Hagyd, hogy végigfusson, majd az utolsó pár sort másold be ide.

Azonban ez a szolgáltatónak általában még mindig nem elég, hiába látszik ebből, ha hiba van a hálózatban.

Ezért ilyenkor még illik pingelni a routered, vagy ha nincs olyan, akkor az adsl/kábelmodemed ip címét. Az adsl, és kábelmodem címét néha nehéz kideríteni, legegyszerűbb ha ezt már a szolgáltatódtól kérdezed meg. :)


Utána a két ping statisztikáját el kell küldeni a netszolgáltatónak, s ebből egyértelműen látni, hogy a géped, vagy az internetkapcsolatod a hibás e.

2011. jan. 11. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat,mindent szorgosan jegyeztem.A biztonság kedvéért mégegyszer telefonáltam a szolgáltatónak.Még mindig semmi hibát nem láttak,de én csak erősködtem,hogy nézze meg jobban.Nem tudom mi történt,de egyszerre mintha elvágták volna,azóta megy minden.Köszi
2011. jan. 11. 01:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!