Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem jó a mobil netem?

Miért nem jó a mobil netem?

Figyelt kérdés
Vettem vodafone-os mobilinternetet. Na most feltelepítettem, és amikor kapcsolódnék a hálózathoz mindig kiírja, hogy nincs elérhető eszköz. Kiírja, hogy az eszközkezelésben csináljak valamit, de áá nem értem. Segítsen valaki, mert megőrülök már:S
2011. jan. 3. 15:16
 1/5 bp1985 ***** válasza:
Oprendszer? Stick tipusa?
2011. jan. 3. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
K3765...erre gondolsz?
2011. jan. 3. 16:32
 3/5 A kérdező kommentje:

Mobilkapcsolatra nincs lehetőség.


- Állítsa be alapértelmezettnek a jelenlegi mobilkészüléket

az "Eszközkezelés" nézetben.

- Győződjön meg arról, hogy a mobilkészüléket más program

nem használja, és rövid idő után próbálja újra

- Törölje a készüléket az "Eszközkezelés" nézetben,

majd adja hozzá újra és próbálja a kapcsolást újra.


Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba

az Ügyfélszolgálattal a mobil hálózati szolgáltatónál.


Támogatás információ:

RAS hiba kód 635



ezt írja ki

2011. jan. 3. 16:35
 4/5 Sheb válasza:
Egy ismerősömnek is ez volt a gondja, fél óra küszködés után sikerült megoldanom. Tehát: Be kell menni a prioritások részbe, és a mobil hálózatoknál a sablon beállítások közül kell valamelyiket megváltoztatni, amit használsz. Katt a beállítás gombra. A titkosítások részben van 3 titkosítás, amit ezek a kapcsolatok használnak. Az első a nincs titkosítás. Ezt ne használd. Alapértelmezetten a 3. van bejelölve, vagyis az MS-CHAP 2 ha jól emlékszem. Ez okozza a gondot, mivel ez a Microsoft titkosítása, és valami ütközik. A második a sima CHAP titkosítás, ezzel már nincs ütközés. Ezzel remekül megy a kapcsolat, és a net :)
2012. dec. 8. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Nekem ez nem oldotta meg a problémámat, hogy átállítani a titkosítást. Továbbra is azt írja ki, hogy "Mobilkapcsolatra nincs lehetőség, győződjön meg arról, hogy a mobilkészüléket más program

nem használja, és rövid idő után próbálja újra."

2014. febr. 4. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!