Jófogásnál mikor meg akarok rendelni egy terméket, miért csak azt látom, hogy ,,kapcsolatfelvétel''?
Figyelt kérdés
2024. máj. 5. 22:42
1/9 anonim válasza:
Mert ez alapvetően egy apróhirdetési oldal, ahol a vevővel kell letárgyalnod a fizetés és a szállítás részleteit.
2/9 anonim válasza:
* "ahol a vevővel" - elírtam: szóval az eladóval
3/9 A kérdező kommentje:
És ha úgy rendeltem meg, hogy volt egy olyan opció hogy kérhetem foxpost-ba, de visszajelzést nem kaptam és mikor megnéztem egy idő után másik fiókkal akkor viszont nem volt szállítási opció csak kapcsolatfelvétel?
2024. máj. 5. 22:55
4/9 anonim válasza:
#3 Valszeg a hirdető törölte azóta azt az opció.
5/9 anonim válasza:
Ezt minden hirdetésnél be lehet egyenként állítani, hogy engedélyezi-e szállítást a Jófogáson keresztül. Ha nincs bepipálva, akkor nem jelenik meg a hirdetésnél a rendelés lehetőség.
6/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Még annyit szeretnék kérdezni, ohgy esetleg az igénylést vissza lehet mondani?
2024. máj. 5. 23:19
7/9 A kérdező kommentje:
*hogy
2024. máj. 5. 23:19
8/9 anonim válasza:
Szívesen. Szerintem vissza lehet. Én írnék egy emailt a jófogás-nak, hogy rendelésszám alapján töröljék az igénylést.
9/9 anonim válasza:
Kevés a tapasztalatom a Jófogással kapcsolatban, de én inkább ajánlom a Vaterát… baromi egyszerűen kezelhető a felület, mindent látni, érteni és sokan használják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!